If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В повечето случаи става така - сваляш апарата, боядисваш го червен, на плотер от фолио ти изрязват надписа, лепиш го и отгоре лак или ламинат. Айде успех
'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S * Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Какъв капак,"какви пет лева" ? Нали ако е пластмаса след 10мин ще мирише на ....Ако пък е ламарина има да дрънчи до полудяване.... Най- добре е /и сигурно така е направено! / да се боядиса и лепенка с лакиране,както вече каза колегата.
Вярно ,супер са,но ние неможем да си позволим 100евро за такива оригинални капаци и ще вземем имитация на 1/3 цена, които или ще дрънчат или ще се разтопят след 1 семица .Това ми беше мисълта
Всеки бояджия ще ги пръсне за 1час /със съответната подготовка/ На старата си кола аз сам си ги боядисах със спрей. Е,малко аматьорски ги направих,но едва ли е коленичил някой да гледа от 5см. Сега виждам ,че има специални бои ,издържащи на високи температури и разни вредни вещества.
А за това с боядисването замисляти ли се че боята трябва да температуроустойчива и такава боя струва по магазините за тънинг по 50лв флакона. Ако някой занае някъде по евтино да са обажда ще черпя бира.
в "Практикер" - на авто стилажите при автоаксесоарите се предлага специална червена високотемпературна боя за спирачни апарати - 8.- лева шишенце около 270милилитра.
Comment